Saturday, March 13, 2010

Pemanis Ep.6 (The Series)



Da series still on da run babe..
But kali ni maybe menarik skit psl de event menarek telah berlaku..
Kucing???
Satu persoalan yg terus menjadi tanda tanye..
Ade tp ni kucin sape??
Adakah dia atau kawan die pnye a.k.a classmate aku??
Tp 13hb mac menjadi 1st sejarah pasal 1st time die ngan rela mintx tlg aku..
Jage kucing beliau..
Hahah..
Psl die nk pi mane aku pon x tnye n x amik tau..
Minggu ni segalenye amat positif sehinggakn aku menjadi amat takot untk hadapinya, pasal takot kalau2 ni la ujian yg bakal aku tempoh untk next stage..
Pasal seseorg penah kate,"lepas kite diuji kite akan diangkat semula"..
Bile pikir balik sequence kejadian bulan 12 dengan serabot pelbagai perkara mungkin disinila ltk manisnye hasil dr ujian yg Dia berikn..
Yg munkin pada aku da berat gak tp aku cbe hadapi ngan tabah..
Aku yg terus memikirkn kebesaran nya..
::KAJI & FIKIR::

No comments:

Post a Comment